Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з березень, 2023

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 26

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ»    Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як святкують прихід весни? ● Які традиції Великодня у моїй родині? ● Про що розповідає писанка? ● Що кладемо у великодній кошик? Завдання двадцять шостого тижня: 1. Ознайомити учнів з народними традиціями зустрічати весну. 2. Поглибити знання дітей про традиції святкування Великодня в Україні, розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки; ознайомити з технікою виготовлення писанок. 3. Створити умови для обміну досвідом щодо святкування Великодня. 4. Активізувати пізнавальну діяльність учнів. 5. Виховувати почуття поваги до культурних скарбів українського народу та інших народів. 6. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів. 7. Формувати навички дослідницької діяльності, використовувати їх у повсякденному житті. 8. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. О

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати та описува

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка

Тиждень 23

  ТЕМА ТИЖНЯ «ПРОФЕСІЇ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які бувають професії? ● Ким працюють мої батьки? ● Ким стати? Яку професію обрати? Завдання двадцять третього тижня: 1. Викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей. 2. Систематизувати знання дітей про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг. 3. Виховувати відповідальність, працьовитість, старанність, шанобливе ставлення до праці людей усіх професій. 4. Сприяти первинній професійній орієнтації дітей, формувати їхню готовність до творчої самореалізації. 5. Спонукати до висловлювання власних вражень у письмовому вигляді через «Щоденник вражень». 6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять третього тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● назви різних професій; ● назви інструмен

Тиждень 22

  ТЕМА ТИЖНЯ «ТРАНСПОРТ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які є види транспорту? ● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром? ● Для чого потрібні правила дорожнього руху? Завдання двадцять другого тижня: 1. Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості. 2. Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях. 3. Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом. 4. Формувати екологічну свідомість учнів. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 6. Спонукати до висловлення власних вражень у письмовому вигляді через «Щоденник вражень». Очікувані результати двадцять другого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● назви і види транспорту своєї місцевості; ● правила поведінки на дорозі й у транспорті; ● екологічні види транспорту та вмітимуть: ● пояснити, чому від виконання правил дорожнього руху з

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на

Тиждень 21

 ТЕМА ТИЖНЯ «МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто читати книжки? ● Як народилася книжка? ● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня? ● Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок? ● Яка моя улюблена книжка? Завдання двадцять першого тижня: 1. Допомогти учням визначити власні вподобання у світі дитячої літератури. 2. Визначити учнівські запити щодо літератури, яку б хотілося читати. 3. Ознайомити з короткою історією виникнення книжки, роллю книжки в житті людини (здобути інформацію, розважатися). 4. Формувати позитивне та бережливе ставлення до книжки. 5. Розвивати інтерес до читання дитячої літератури різних жанрів. 6. Вчити розповідати про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого. 7. Розвивати вміння фантазувати, придумувати, вигадувати на основі прочитаного та почутого. 8. Повторювати різні прийоми обчислення в межах 20 без переходу через десяток. Очікувані результати двадцять першого тижня: На кіне

Тиждень 20

  ТЕМА ТИЖНЯ «СПОРТ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом? ● Які риси характеру розвиває спорт? ● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити з різними видами спорту 2. Формувати бажання займатися різними видами спорту 3. Плекати витривалість, наполегливість, здатність боротися та взаємопідтримку 4. Вчити контролювати власні емоції під час спортивних ігор, грати за правилами чесної гри 5. Збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики 6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● імена та прізвища українських спортсменів, відомих світу; ● особливості Олімпійських ігор – 2018; ● досягнення української збірної на Олімпійських іграх – 2018 та вмітимуть: ● пояснювати, чому важливо займатися фізкультурою і спортом; ● розрізняти популярні види спорт

Тиждень 19

 ТЕМА ТИЖНЯ «МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ – ВИНАХІДНИКИ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника? ● Як людина досліджує світ? ● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас? Завдання дев’ятнадцятого тижня: 1. Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень. 2. Формувати в учнів вміння дослідницької діяльності. 3. Ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника. 4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати дев’ятнадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● хто такий дослідник, винахідник; ● можливі способи розвитку в собі навичок дослідника; ● назви органів чуття людини; ● деякі винаходи людства та передумови їх виникнення та вмітимуть: ● досліджувати свій організм; ● спостерігати об’єкти навколишнього світу за вк

Тиждень 18 ТЕМА ТИЖНЯ «Я – МАНДРІВНИК»

 ТЕМА ТИЖНЯ «Я – МАНДРІВНИК»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? Завдання вісімнадцятого тижня: 1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи. 4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати вісімнадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● хто такий мандрівник; ● найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки культури рідного краю; ● деякі властивості льоду. та вмітимуть: ● пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в мандрівку; ● описувати місцевість, у якій проживають; ● планув

Тиждень 17

 ТЕМА ТИЖНЯ «СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Що мені подобається?/ Що я люблю? ● Як знайти для себе нове захоплення? ● Чи завжди захоплення приносять нам користь? Завдання сімнадцятого тижня: 1. Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання. 2. Розвивати в дітей уміння натхненно розповідати про свої захоплення. 3. Сприяти розвитку нових захоплень. 4. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати сімнадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● назви і види деяких популярних дитячих захоплень; ● яку користь /шкоду можуть приносити дитячі захоплення; ● чим захоплюються однокласники. та вмітимуть: ● пояснити, як від власних захоплень / уподобань може залежати успіх та добробут у майбутньому; ● розказувати про власні захоплення / вподобання; ● презентувати результати власної творчості;