Перейти до основного вмісту

Тиждень 22

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТРАНСПОРТ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Які є види транспорту?
● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?
● Для чого потрібні правила дорожнього руху?
Завдання двадцять другого тижня:
1. Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості.
2. Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях.
3. Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом.
4. Формувати екологічну свідомість учнів.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
6. Спонукати до висловлення власних вражень у письмовому вигляді через «Щоденник вражень».
Очікувані результати двадцять другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви і види транспорту своєї місцевості;
● правила поведінки на дорозі й у транспорті;
● екологічні види транспорту
та вмітимуть:
● пояснити, чому від виконання правил дорожнього руху залежить власне життя і здоров’я;
● спостерігати за транспортом рідної місцевості;
● пояснювати вплив автотранспорту на довкілля;
● пояснювати свою роль як «водія» (велосипедиста), пасажира, пішохода та правила поведінки відповідно до цієї ролі;
● користуватися найпопулярнішими видами транспорту рідної місцевості;
● застосовувати правила дорожнього руху та правила користування транспортом;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● висловлювати власну думку щодо переваг і недоліків конкретних видів транспорту;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка