Перейти до основного вмісту

Тиждень 22

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТРАНСПОРТ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Які є види транспорту?
● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?
● Для чого потрібні правила дорожнього руху?
Завдання двадцять другого тижня:
1. Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості.
2. Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях.
3. Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом.
4. Формувати екологічну свідомість учнів.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
6. Спонукати до висловлення власних вражень у письмовому вигляді через «Щоденник вражень».
Очікувані результати двадцять другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви і види транспорту своєї місцевості;
● правила поведінки на дорозі й у транспорті;
● екологічні види транспорту
та вмітимуть:
● пояснити, чому від виконання правил дорожнього руху залежить власне життя і здоров’я;
● спостерігати за транспортом рідної місцевості;
● пояснювати вплив автотранспорту на довкілля;
● пояснювати свою роль як «водія» (велосипедиста), пасажира, пішохода та правила поведінки відповідно до цієї ролі;
● користуватися найпопулярнішими видами транспорту рідної місцевості;
● застосовувати правила дорожнього руху та правила користування транспортом;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● висловлювати власну думку щодо переваг і недоліків конкретних видів транспорту;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...