Перейти до основного вмісту

Тиждень 23

 ТЕМА ТИЖНЯ «ПРОФЕСІЇ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Які бувають професії?
● Ким працюють мої батьки?
● Ким стати? Яку професію обрати?
Завдання двадцять третього тижня:
1. Викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей.
2. Систематизувати знання дітей про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг.
3. Виховувати відповідальність, працьовитість, старанність, шанобливе ставлення до праці людей усіх професій.
4. Сприяти первинній професійній орієнтації дітей, формувати їхню готовність до творчої самореалізації.
5. Спонукати до висловлювання власних вражень у письмовому вигляді через «Щоденник вражень».
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви різних професій;
● назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій;
● ким і де працюють батьки;
● професії минулого та казки, у яких ми дізнаємося про ці професії
та вмітимуть:
● розпізнавати найпопулярніші професії;
● описувати знаряддя праці, спеціальний одяг, якості характеру представників різних професій;
● фантазувати про професії майбутнього;
● висловлювати свою думку щодо майбутнього вибору власної професії;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка