Перейти до основного вмісту

Тиждень 23

 ТЕМА ТИЖНЯ «ПРОФЕСІЇ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Які бувають професії?
● Ким працюють мої батьки?
● Ким стати? Яку професію обрати?
Завдання двадцять третього тижня:
1. Викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей.
2. Систематизувати знання дітей про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг.
3. Виховувати відповідальність, працьовитість, старанність, шанобливе ставлення до праці людей усіх професій.
4. Сприяти первинній професійній орієнтації дітей, формувати їхню готовність до творчої самореалізації.
5. Спонукати до висловлювання власних вражень у письмовому вигляді через «Щоденник вражень».
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви різних професій;
● назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій;
● ким і де працюють батьки;
● професії минулого та казки, у яких ми дізнаємося про ці професії
та вмітимуть:
● розпізнавати найпопулярніші професії;
● описувати знаряддя праці, спеціальний одяг, якості характеру представників різних професій;
● фантазувати про професії майбутнього;
● висловлювати свою думку щодо майбутнього вибору власної професії;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...