Перейти до основного вмісту

Тиждень 21

 ТЕМА ТИЖНЯ «МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чому варто читати книжки?
● Як народилася книжка?
● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?
● Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок?
● Яка моя улюблена книжка?
Завдання двадцять першого тижня:
1. Допомогти учням визначити власні вподобання у світі дитячої літератури.
2. Визначити учнівські запити щодо літератури, яку б хотілося читати.
3. Ознайомити з короткою історією виникнення книжки, роллю книжки в житті людини (здобути інформацію, розважатися).
4. Формувати позитивне та бережливе ставлення до книжки.
5. Розвивати інтерес до читання дитячої літератури різних жанрів.
6. Вчити розповідати про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого.
7. Розвивати вміння фантазувати, придумувати, вигадувати на основі прочитаного та почутого.
8. Повторювати різні прийоми обчислення в межах 20 без переходу через десяток.
Очікувані результати двадцять першого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● що книжка – це доступне та цікаве джерело знань;
● різновиди дитячої літератури;
● правила поводження з книжкою;
та вмітимуть:
● обирати для читання літературу відповідно до мети читання (для насолоди, для здобуття інформації тощо);
● читати різними способами (малюнками, складами, словами, з передбаченням та ін.);
● уважно слухати інших та обґрунтовувати свою позицію;
● розповідати про власні захоплення і вподобання;
● зацікавлювати інших власним вибором/ прикладом;
● добирати матеріали для здійснення дрібного ремонту книжок;
● орієнтуватися в порядку нумерування сторінок книжки;
● емоційно сприймати твори літератури.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...