Перейти до основного вмісту

Тиждень 19

 ТЕМА ТИЖНЯ «МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ – ВИНАХІДНИКИ» 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?
● Як людина досліджує світ?
● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?
Завдання дев’ятнадцятого тижня:
1. Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень.
2. Формувати в учнів вміння дослідницької діяльності.
3. Ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати дев’ятнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● хто такий дослідник, винахідник;
● можливі способи розвитку в собі навичок дослідника;
● назви органів чуття людини;
● деякі винаходи людства та передумови їх виникнення
та вмітимуть:
● досліджувати свій організм;
● спостерігати об’єкти навколишнього світу за вказаними ознаками, робити висновки та узагальнювати за результатами власних спостережень;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка