Перейти до основного вмісту

Тиждень 26

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ» 

 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Як святкують прихід весни?
● Які традиції Великодня у моїй родині?
● Про що розповідає писанка?
● Що кладемо у великодній кошик?
Завдання двадцять шостого тижня:
1. Ознайомити учнів з народними традиціями зустрічати весну.
2. Поглибити знання дітей про традиції святкування Великодня в Україні, розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки; ознайомити з технікою виготовлення писанок.
3. Створити умови для обміну досвідом щодо святкування Великодня.
4. Активізувати пізнавальну діяльність учнів.
5. Виховувати почуття поваги до культурних скарбів українського народу та інших народів.
6. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
7. Формувати навички дослідницької діяльності, використовувати їх у повсякденному житті.
8. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять шостого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● особливості святкування весняних свят в Україні;
● народні традиції щодо святкування Великодня;
● різновиди писанок.
та вмітимуть:
● розповідати про свято Великодня;
● брати участь у народних звичаях та традиціях українців;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● розпізнавати різновиди писанки та інші символи свята;
● створювати вироби великодньої тематики;
● дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування
в приміщенні та на вулиці.
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка