Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з жовтень, 2022

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Тиждень 8

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому? Як «потоваришувати» з технікою? Яка роль роботів у житті людини? Завдання восьмого тижня: На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті; Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки; Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки; Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою; Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків; Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції; Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують; Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечн

7 тиждень

Тема тижня «МИ – ПІДПРИЄМЛИВІ (ОСІННІЙ ДОБРОЧИННИЙ  ЯРМАРОК)» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чи кожна людина може бути підприємливою? Як знаходити ідеї та можливості? Як здійснити задумане? Як отримати добрі результати? Завдання сьомого тижня: 1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення. 2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку. 3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут». 4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем. 5. Розвивати підприємливі якості та вміння. Очікувані результати сьомого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою; що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність»,«доб

Тиждень 6

 ТЕМА ТИЖНЯ «Я і моя Батьківщина» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Що таке Батьківщина? Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею? (до Дня захисника України). Завдання шостого тижня (для вчителя): навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих; допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини; виховувати повагу до українських воїнів – захисників України; виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії. Очікувані результати шостого тижня На кінець тижня учні знатимуть: що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна; державні символи України; що українські воїни-герої захищають Україну;  чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогу в разі потреби вмітимуть: розповідати про свою родину, Батьківщину; розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження;  співати гімн України, інш