Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з листопад, 2022

Тиждень 13

  ТЕМА ТИЖНЯ «ЗИМА» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Які сюрпризи нам готує зима? Що відбувається з рослинами взимку? Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає...»? Як цікаво проводити час взимку?  Завдання тринадцятого тижня: Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати тринадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● основні ознаки зими; ● зміни, які відбуваються у неживій та живій природі взимку; ● можливі небе

Тиждень 12

 ТЕМА ТИЖНЯ «ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Де є вода в природі? ● Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? ● Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? ● Як берегти воду? Завдання дванадцятого тижня: 1. Формувати уявлення про розподіл води на Землі. 2. Навчити досліджувати деякі властивості води. 3. Формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини. 4. Виробляти навички економного використання води. 5. Ознайомити учнів з відповідними творами мистецтва та медіа. 6. Формувати здоров’язбережну компетентність. 7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 8. Формувати уміння використовувати малюнки, схеми для ілюстрування арифметичних дій (додавання/віднімання). Очікувані результати дванадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● назви водойм свого краю; ● властивості води (прозора, без запаху, займає форму посудини, без смаку); ● як «мандрує» вода; ● як еко

Тиждень 11

 ТЕМА ТИЖНЯ «МОДА» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? ● Хто створює модний одяг? ● Як змінюється мода? ● Чому здоровим бути модно? Завдання одинадцятого тижня: 1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність». 2. Формувати розуміння того, що кожна людина має право на вираження власної неповторності й не можна оцінювати людей за одягом. 3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків. 4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало, до переказування подій із власного життя. 5. Формувати здорові й корисні звички. 6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки. 7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати одинадцятого тижня: На кінець тижня учні вмітимуть: •

Тиждень 10

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТЕАТР» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? ● Хто найголовніший у театрі? ● Як створити театр? Хто автор вистави? ● Ми творимо театр? Завдання десятого тижня: 1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром. 2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість. 3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами. 4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо. 5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10. 6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку. 7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення. 8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі. Очікувані результати десятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть про: • театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром; • автора як творця різного характеру тек