ТЕМА ТИЖНЯ «ЗИМА» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Які сюрпризи нам готує зима? Що відбувається з рослинами взимку? Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає...»? Як цікаво проводити час взимку? Завдання тринадцятого тижня: Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати тринадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● основні ознаки зими; ● зміни, які відбуваються у неживій та живій природі взимку; ● можливі небе