ТЕМА ТИЖНЯ «ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому? ● Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів? ● Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне? ● Як змінилися ми за час шкільного життя? ● Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей? Завдання п’ятнадцятого тижня: 1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів, обміркувати важливі події їхнього шкільного життя, мотивувати їх до подальшого навчання. 2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий шкільний досвід. 3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння виявляти зміни в природі та в особистому житті, відкрито висловлювати свої думки і почуття, передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем. 4. Формувати вміння висловлювати свою думку, доречно реагувати, уживати відповідну до ситуації спілкування лексику та несловесні засоби. 5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати