Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з грудень, 2022

Безпечні зимові канікули

     

Тиждень 16

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЗИМОВІ СВЯТА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому свято є важливим? ● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі? ● Як підготуватися до свята? ● Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших? Завдання шістнадцятого тижня: 1. Учити учнів спостерігати за соціальними змінами в житті людей перед святами та під час свят. 2. Розширити знайомство учнів з мистецькими творами про зимові свята, що виконуються на свята. 3. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів. 4. Учити учнів планувати спільну діяльність, співпрацювати під час підготовки та проведення свят, надавати допомогу тим, хто потребує емоційної підтримки. 5. Розвивати емоційний інтелект та толерантність до представників інших культур. 6. Закладати основи екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища. 7. Учити учнів висловлюватися про свої емоції та емоції інших, про святковий настрій та засоби його створення. О

Тиждень 15

 ТЕМА ТИЖНЯ «ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому? ● Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів? ● Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне? ● Як змінилися ми за час шкільного життя? ● Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей? Завдання п’ятнадцятого тижня: 1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів, обміркувати важливі події їхнього шкільного життя, мотивувати їх до подальшого навчання. 2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий шкільний досвід. 3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння виявляти зміни в природі та в особистому житті, відкрито висловлювати свої думки і почуття, передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем. 4. Формувати вміння висловлювати свою думку, доречно реагувати, уживати відповідну до ситуації спілкування лексику та несловесні засоби. 5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати

Тиждень 14

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Що можна побачити в космосі? ● Чи може день «наздогнати» ніч? ● Чи можливе на Землі життя без Сонця? ● Як я уявляю інші планети?  Завдання чотирнадцятого тижня: Вчити спостерігати за добовими змінами у природі. Дослідити значення Сонця для життя на Землі. Виявити причиново-наслідкові зв’язки між оберненням Землі навколо своєї осі та зміною частин доби. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати чотирнадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● причини зміни дня і ночі на Землі; ● значення сонячного проміння для розвитку рослини. та вмітимуть: ● спостерігати за змінами дня і ночі і пояснювати їх; ● визначати години на годиннику; ● встановлювати зв’язок між об’єктами та явищами природи; ●