Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з вересень, 2022

Тиждень 5

ТЕМА ТИЖНЯ «ОСІНЬ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як впізнати осінь? Як живуть рослини восени? Як живуть тварини восени? Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? Завдання п’ятого тижня: Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени. Ознайомити з мистецькими творами про осінь. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: основні ознаки осені; назви осінніх місяців; зміни, які відбуваються в природі восени; правила безпечної поведінки у природі та вмітимуть: розпізнавати зміни в живій і

Тиждень 4

ТЕМА ТИЖНЯ «МОЄ ДОВКІЛЛЯ»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у довкіллі? Завдання четвертого тижня: Ознайомити дитину з поняттям «довкілля». Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла. Навчити взаємодії в парах та групах. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи. Очікувані результати четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: що таке довкілля; назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї; правила поведінки в довкіллі; чому потрібно зберігати довкілля. вмітимуть: розпізнавати природне і створене людиною довкілля; пояснити важливість довкілля в житті людини; досліджувати предмети за допомогою органів чуттів; працювати в парах та групах; наводити приклади бережливого ставлення до довкілля; дотримуватися правил безпечної прац

Тиждень 3

ТЕМА ТИЖНЯ «МОЇ ДРУЗІ»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? Завдання третього тижня:  Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; Формувати відповідальне ставлення до тварин. Очікувані результати третього тижня: На кінець тижня учні знатимуть:  хто такий друг; правила дружньої поведінки; правила дбайливого ставлення до тварин; та вмітимуть: уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова; вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими; слухати й чути один одного в умовах спілкування; дотримуватися правил др

Тиждень 2

  ТЕМА ТИЖНЯ: «МІЙ/ НАШ КЛАС»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як знайти свою класну кімнату? Як почуватися комфортно у класі? Як створити безпеку і затишок у класі? Як нам стати класною спільнотою? Чого ми можемо досягнути спільно? Завдання другого тижня: Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування. Навчати взаємодії в парах та групах. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо). Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки). Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування. Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей

Тиждень 1

  ТЕМА ТИЖНЯ: «Я -ШКОЛЯР» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя? Хто я? Хто мої однокласники? Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому? Що покласти у шкільний ранець? Завдання першого тижня: Створити умови для цікавого й радісного навчання. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.  Навчати активного слухання в умовах усного спілкування. Навчати взаємодії в парах та групах. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання. Очікувані результати першого тижня: На кінець тижня учні знатимуть:  що означає бути учнем /ученицею школи чому важливо вчитися; правила поведінки на уроці; правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому; вмітимуть: звертатися до однокласників і вчителя на ім’я; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; взаємодіяти в