ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ»
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
- У які ігри грали наші батьки?
- Навіщо потрібні правила гри?
- Чого навчає комп’ютерна гра?
Завдання дев’ятого тижня:
- Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор.
- Організовувати взаємодію в парах та групах.
- Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм.
- Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх.
- Організовувати творчу діяльність учнів у грі.
Очікувані результати дев’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
• чому корисно бавитися;
• у які ігри бавилися їхні батьки;
та вмітимуть:
• пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні;
• виявляти ризики гри та враховувати їх;
• розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри;
• перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми;
• організовувати гру та брати участь у ній;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування й
тактовно висловлювати свою думку;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення цілей;
• дотримуватись запропонованих правил або складати правила гри.
Коментарі
Дописати коментар