Перейти до основного вмісту

7 тиждень

Тема тижня
«МИ – ПІДПРИЄМЛИВІ (ОСІННІЙ ДОБРОЧИННИЙ  ЯРМАРОК)»
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  1. Чи кожна людина може бути підприємливою?
  2. Як знаходити ідеї та можливості?
  3. Як здійснити задумане?
  4. Як отримати добрі результати?

Завдання сьомого тижня:

1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.

2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.

3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».

4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.

5. Розвивати підприємливі якості та вміння.

Очікувані результати сьомого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  1. що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
  2. що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність»,«доброчесність», «добробут»;
  3. чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.

та вмітимуть:

  1. ставити запитання;
  2. генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
  3. висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
  4. приймати в групі спільне рішення;
  5. організовувати спільну діяльність у групі;
  6.  планувати свій час у процесі спільної праці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка