Перейти до основного вмісту

Тиждень 8

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  1. Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
  2. Як «потоваришувати» з технікою?
  3. Яка роль роботів у житті людини?

Завдання восьмого тижня:

  1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
  2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
  3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
  4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
  5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
  6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
  7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
  8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.

Очікувані результати восьмого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  • що таке техніка;
  •  про роль техніки в житті сучасної людини;
  •  про різне призначення техніки;

та вмітимуть:

  • розрізняти різні види техніки;
  • користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;
  •  взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;
  •  дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;
  • дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей
  • дбайливо ставитися до природи.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...