Перейти до основного вмісту

Тиждень 8

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  1. Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
  2. Як «потоваришувати» з технікою?
  3. Яка роль роботів у житті людини?

Завдання восьмого тижня:

  1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
  2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
  3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
  4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
  5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
  6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
  7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
  8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.

Очікувані результати восьмого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  • що таке техніка;
  •  про роль техніки в житті сучасної людини;
  •  про різне призначення техніки;

та вмітимуть:

  • розрізняти різні види техніки;
  • користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;
  •  взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;
  •  дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;
  • дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей
  • дбайливо ставитися до природи.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка