Перейти до основного вмісту

Тиждень 15

 ТЕМА ТИЖНЯ «ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ» 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?
● Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?
● Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?
● Як змінилися ми за час шкільного життя?
● Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?

Завдання п’ятнадцятого тижня:
1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів, обміркувати важливі події їхнього шкільного життя, мотивувати їх до подальшого навчання.
2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий шкільний досвід.
3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння виявляти зміни в природі та в особистому житті, відкрито висловлювати свої думки і почуття, передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем.
4. Формувати вміння висловлювати свою думку, доречно реагувати, уживати відповідну до ситуації спілкування лексику та несловесні засоби.
5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.
6. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
7. Долучити учнів до відзначення у школі новорічно-різдвяних свят.

Очікувані результати п’ятнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● що їхні наступні знання ґрунтуються на попередніх;
● що навчатися – це цікаво;
● правила безпечної поведінки під час експериментів та досліджень;

та вмітимуть:
● узагальнювати набуті протягом навчання знання, використовувати їх у
реальному житті;
● презентувати власну роботу та спільний (груповий) проект;
● аналізувати своє шкільне життя, власні досягнення та досягнення класу;
● ставити відкриті та закриті запитання;
● знаходити взаємозв’язки між минулим і майбутнім;
● передбачати подальший розвиток сюжету;
● передавати власне бачення заданого сюжету через малюнок;
● відрізняти реальне й фантастичне;
● передавати власні емоції через створення образів, малюнків;
● дотримуватися безпечних прийомів дослідницької роботи;
● виготовляти подарункові листівки;
● працювати в групах, нести особисту відповідальність за результати роботи групи;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...