ТЕМА ТИЖНЯ «ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ»
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?
● Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?
● Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?
● Як змінилися ми за час шкільного життя?
● Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?
Завдання п’ятнадцятого тижня:
1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів, обміркувати важливі події їхнього шкільного життя, мотивувати їх до подальшого навчання.
2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий шкільний досвід.
3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння виявляти зміни в природі та в особистому житті, відкрито висловлювати свої думки і почуття, передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем.
4. Формувати вміння висловлювати свою думку, доречно реагувати, уживати відповідну до ситуації спілкування лексику та несловесні засоби.
5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.
6. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
7. Долучити учнів до відзначення у школі новорічно-різдвяних свят.
Очікувані результати п’ятнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● що їхні наступні знання ґрунтуються на попередніх;
● що навчатися – це цікаво;
● правила безпечної поведінки під час експериментів та досліджень;
та вмітимуть:
● узагальнювати набуті протягом навчання знання, використовувати їх у
реальному житті;
● презентувати власну роботу та спільний (груповий) проект;
● аналізувати своє шкільне життя, власні досягнення та досягнення класу;
● ставити відкриті та закриті запитання;
● знаходити взаємозв’язки між минулим і майбутнім;
● передбачати подальший розвиток сюжету;
● передавати власне бачення заданого сюжету через малюнок;
● відрізняти реальне й фантастичне;
● передавати власні емоції через створення образів, малюнків;
● дотримуватися безпечних прийомів дослідницької роботи;
● виготовляти подарункові листівки;
● працювати в групах, нести особисту відповідальність за результати роботи групи;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Коментарі
Дописати коментар