Перейти до основного вмісту

Тиждень 14

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ» 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що можна побачити в космосі?

● Чи може день «наздогнати» ніч?

● Чи можливе на Землі життя без Сонця?

● Як я уявляю інші планети? 

Завдання чотирнадцятого тижня:

  1. Вчити спостерігати за добовими змінами у природі.
  2. Дослідити значення Сонця для життя на Землі.
  3. Виявити причиново-наслідкові зв’язки між оберненням Землі навколо своєї осі та зміною частин доби.
  4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати чотирнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● причини зміни дня і ночі на Землі;

● значення сонячного проміння для розвитку рослини.

та вмітимуть:

● спостерігати за змінами дня і ночі і пояснювати їх;

● визначати години на годиннику;

● встановлювати зв’язок між об’єктами та явищами природи;

● пояснювати, навіщо потрібне Сонце і яка його роль у житті всього живого;

● фантазувати про життя на інших планетах;

● обґрунтовувати свою позицію та слухати інших;

● дотримуватися безпечних прийомів праці;

● пояснювати користь здорового харчування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...