Перейти до основного вмісту

Тиждень 16

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЗИМОВІ СВЯТА» 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чому свято є важливим?
● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?
● Як підготуватися до свята?
● Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?

Завдання шістнадцятого тижня:
1. Учити учнів спостерігати за соціальними змінами в житті людей перед святами та під час свят.
2. Розширити знайомство учнів з мистецькими творами про зимові свята, що виконуються на свята.
3. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
4. Учити учнів планувати спільну діяльність, співпрацювати під час підготовки та проведення свят, надавати допомогу тим, хто потребує емоційної підтримки.
5. Розвивати емоційний інтелект та толерантність до представників інших культур.
6. Закладати основи екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища.
7. Учити учнів висловлюватися про свої емоції та емоції інших, про святковий настрій
та засоби його створення.

Очікувані результати шістнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви найпоширеніших зимових свят в Україні;
● 1 - 2 колядки, щедрівки;
● назви 3 – 5 країн світу;
● назви 3 – 5 професій;
● правила безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

та вмітимуть:
● розпізнавати символи найпоширеніших зимових свят (страви, художні образи, музичні твори);
● розказувати про найпоширеніші зимові свята в Україні (День святого Миколая; Різдво, Новий рік);
● співати колядки та щедрівки;
● оздоблювати приміщення до свята;
● виготовляти святкові подарунки за власним наміром;
● дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...