Перейти до основного вмісту

Тиждень 12

 ТЕМА ТИЖНЯ «ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Де є вода в природі?
● Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
● Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
● Як берегти воду?

Завдання дванадцятого тижня:
1. Формувати уявлення про розподіл води на Землі.
2. Навчити досліджувати деякі властивості води.
3. Формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини.
4. Виробляти навички економного використання води.
5. Ознайомити учнів з відповідними творами мистецтва та медіа.
6. Формувати здоров’язбережну компетентність.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
8. Формувати уміння використовувати малюнки, схеми для ілюстрування
арифметичних дій (додавання/віднімання).

Очікувані результати дванадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
● назви водойм свого краю;
● властивості води (прозора, без запаху, займає форму посудини, без смаку);
● як «мандрує» вода;
● як економно використовувати воду;
● як дбайливо ставитися до водних багатств;

та вмітимуть:
● пояснити значення води у природі та житті людини;
● досліджувати деякі властивості води;
● розпізнавати за малюнками види водойм свого краю;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● дотримуватися безпечних прийомів праці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...