ТЕМА ТИЖНЯ: «МІЙ/ НАШ КЛАС»
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Як знайти свою класну кімнату?
- Як почуватися комфортно у класі?
- Як створити безпеку і затишок у класі?
- Як нам стати класною спільнотою?
- Чого ми можемо досягнути спільно?
Завдання другого тижня:
- Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
- Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.
- Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
- Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
- Навчати взаємодії в парах та групах.
- Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
- Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).
- Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
- Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- які приміщення є в шкільній будівлі;
- які змістові осередки є в класній кімнаті;
- права і обов’язки в учнів та вчителя;
- правила безпечної поведінки в класній кімнаті;
умітимуть:
- орієнтуватися в шкільній будівлі;
- озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;
- уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
- взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
- дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
Коментарі
Дописати коментар