ТЕМА ТИЖНЯ «ОСІНЬ»
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Як впізнати осінь?
- Як живуть рослини восени?
- Як живуть тварини восени?
- Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:
- Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
- Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
- Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
- Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
- Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
- Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- основні ознаки осені;
- назви осінніх місяців;
- зміни, які відбуваються в природі восени;
- правила безпечної поведінки у природі
та вмітимуть:
- розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;
- визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;
- знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени;
- дотримуватися безпечних прийомів праці;
- виготовляти вироби з природних матеріалів;
- дотримуватися правил безпечної поведінки у природі;
- емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
- уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Коментарі
Дописати коментар