Перейти до основного вмісту

Майстер-класи, показові уроки, виховні заходи, захист методичних проєктів

 Показовий урок математики

18.11.2021 

    Вчителем початкових класів Поворознюк С. В. було проведено показовий урок для здобувачів освіти 4-Ж класу на тему “Лічильна одиниця – тисяча. Лічба тисячами. Розряди – одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч. Клас одиниць, клас тисяч. Читання багатоцифрових чисел”. Учитель формувала математичну, природничу та інформаційно – комунікаційну компетентності. Наскрізна лінія уроку об’єднала тему місяця “Чарівні перетворення”, яка пов’язана з перетвореннями в організмі людини. На основі цієї теми учні виконували практично – орієнтовані завдання, зокрема, робота з діаграмою на встановлення кількості ударів за хвилину серця дорослої людини, немовляти та школяра, задача на дослідження того, скільки літрів крові перекачує людське серце за годину. Після проведення фізкультхвилинки школярі досліджували, чому їхнє серце почало битись швидше. Також з’ясували, що на стан людського здоров’я вагомий вплив має екологія, і за допомогою задачі розрахували, скільки років  розкладаються у ґрунті батарейки, поліетилен, пластик та скло. Рефлексія відбулася у формі власних висловлювань, а також карток самооцінювання. 



 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка