Перейти до основного вмісту

Майстер-класи, показові уроки, виховні заходи, захист методичних проєктів

 Показовий урок математики

18.11.2021 

    Вчителем початкових класів Поворознюк С. В. було проведено показовий урок для здобувачів освіти 4-Ж класу на тему “Лічильна одиниця – тисяча. Лічба тисячами. Розряди – одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч. Клас одиниць, клас тисяч. Читання багатоцифрових чисел”. Учитель формувала математичну, природничу та інформаційно – комунікаційну компетентності. Наскрізна лінія уроку об’єднала тему місяця “Чарівні перетворення”, яка пов’язана з перетвореннями в організмі людини. На основі цієї теми учні виконували практично – орієнтовані завдання, зокрема, робота з діаграмою на встановлення кількості ударів за хвилину серця дорослої людини, немовляти та школяра, задача на дослідження того, скільки літрів крові перекачує людське серце за годину. Після проведення фізкультхвилинки школярі досліджували, чому їхнє серце почало битись швидше. Також з’ясували, що на стан людського здоров’я вагомий вплив має екологія, і за допомогою задачі розрахували, скільки років  розкладаються у ґрунті батарейки, поліетилен, пластик та скло. Рефлексія відбулася у формі власних висловлювань, а також карток самооцінювання. 



 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...