Перейти до основного вмісту

Тиждень 9

 ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ»


Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  1.  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
  2. У які ігри грали наші батьки?
  3. Навіщо потрібні правила гри?
  4. Чого навчає комп’ютерна гра?

Завдання дев’ятого тижня:

  1. Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор.
  2. Організовувати взаємодію в парах та групах.
  3.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм.
  4. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх.
  5. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.

Очікувані результати дев’ятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

• чому корисно бавитися;

• у які ігри бавилися їхні батьки;

та вмітимуть:

• пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні;

• виявляти ризики гри та враховувати їх;

• розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри;

• перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми;

• організовувати гру та брати участь у ній;

• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування й

тактовно висловлювати свою думку;

• взаємодіяти в парах і групах для досягнення цілей;

• дотримуватись запропонованих правил або складати правила гри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...