Перейти до основного вмісту

Тиждень 26

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ» 

 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Як святкують прихід весни?
● Які традиції Великодня у моїй родині?
● Про що розповідає писанка?
● Що кладемо у великодній кошик?
Завдання двадцять шостого тижня:
1. Ознайомити учнів з народними традиціями зустрічати весну.
2. Поглибити знання дітей про традиції святкування Великодня в Україні, розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки; ознайомити з технікою виготовлення писанок.
3. Створити умови для обміну досвідом щодо святкування Великодня.
4. Активізувати пізнавальну діяльність учнів.
5. Виховувати почуття поваги до культурних скарбів українського народу та інших народів.
6. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
7. Формувати навички дослідницької діяльності, використовувати їх у повсякденному житті.
8. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять шостого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● особливості святкування весняних свят в Україні;
● народні традиції щодо святкування Великодня;
● різновиди писанок.
та вмітимуть:
● розповідати про свято Великодня;
● брати участь у народних звичаях та традиціях українців;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● розпізнавати різновиди писанки та інші символи свята;
● створювати вироби великодньої тематики;
● дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування
в приміщенні та на вулиці.
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...