Перейти до основного вмісту

Тиждень 18 ТЕМА ТИЖНЯ «Я – МАНДРІВНИК»

 ТЕМА ТИЖНЯ «Я – МАНДРІВНИК» 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  1. Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником?
  2. Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
  3. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
  4. Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?
Завдання вісімнадцятого тижня:
1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати вісімнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● хто такий мандрівник;
● найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки культури рідного краю;
● деякі властивості льоду.
та вмітимуть:
● пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в мандрівку;
● описувати місцевість, у якій проживають;
● планувати власну мандрівку;
● висловлюватись про свої емоції, почуття, переживання;
● проводити найпростіші дослідження за інструкцією, робити узагальнюючі висновки за результатами дослідження;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● описувати негативні наслідки засмічення природи.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...