Перейти до основного вмісту

Тиждень 10

 ТЕМА ТИЖНЯ «ТЕАТР»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

● Хто найголовніший у театрі?

● Як створити театр? Хто автор вистави?

● Ми творимо театр?

Завдання десятого тижня:

1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.

2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.

3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.

4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.

5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.

6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.

7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.

8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.

Очікувані результати десятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть про:

• театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;

• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);

• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;

та вмітимуть:

• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення);

• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;

• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.

• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми та інші атрибути театрального мистецтва;

• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;

• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;

• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень 9

  ТЕМА ТИЖНЯ «ІГРИ» Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? У які ігри грали наші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра? Завдання дев’ятого тижня: Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах.  Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі. Очікувані результати дев’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: • чому корисно бавитися; • у які ігри бавилися їхні батьки; та вмітимуть: • пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні; • виявляти ризики гри та враховувати їх; • розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри; • перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми; • організовувати гру та брати участь у ній; • уважно слухати один одно

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 24

 ТЕМА ТИЖНЯ «ЧАС / ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?»   Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу. 2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність. 3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом. 4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати двадцять четвертого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року; ● окремі весняні зміни у живій природі; ● значення слова «пунктуальність»; ● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною та вмітимуть: ● користуватися ка