Перейти до основного вмісту

7 тиждень

Тема тижня
«МИ – ПІДПРИЄМЛИВІ (ОСІННІЙ ДОБРОЧИННИЙ  ЯРМАРОК)»
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  1. Чи кожна людина може бути підприємливою?
  2. Як знаходити ідеї та можливості?
  3. Як здійснити задумане?
  4. Як отримати добрі результати?

Завдання сьомого тижня:

1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.

2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.

3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».

4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.

5. Розвивати підприємливі якості та вміння.

Очікувані результати сьомого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  1. що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
  2. що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність»,«доброчесність», «добробут»;
  3. чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.

та вмітимуть:

  1. ставити запитання;
  2. генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
  3. висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
  4. приймати в групі спільне рішення;
  5. організовувати спільну діяльність у групі;
  6.  планувати свій час у процесі спільної праці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Безпечні весняні канікули

 

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...