ТЕМА ТИЖНЯ «МОЄ ДОВКІЛЛЯ»
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
- Що мене оточує?
- Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
- Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
- Кольори та звуки довкілля. Які вони?
- Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:
- Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
- Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
- Навчити взаємодії в парах та групах.
- Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
- Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.
Очікувані результати четвертого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- що таке довкілля;
- назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
- правила поведінки в довкіллі;
- чому потрібно зберігати довкілля.
вмітимуть:
- розпізнавати природне і створене людиною довкілля;
- пояснити важливість довкілля в житті людини;
- досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
- працювати в парах та групах;
- наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;
- дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.
Коментарі
Дописати коментар