Перейти до основного вмісту

Тиждень 1

 ТЕМА ТИЖНЯ: «Я -ШКОЛЯР»


Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  1. Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
  2. Хто я? Хто мої однокласники?
  3. Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
  4. Що покласти у шкільний ранець?

Завдання першого тижня:

  1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
  2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
  3.  Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
  4. Навчати взаємодії в парах та групах.
  5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.
  6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.

Очікувані результати першого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  •  що означає бути учнем /ученицею школи
  • чому важливо вчитися;
  • правила поведінки на уроці;
  • правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;

вмітимуть:

  • звертатися до однокласників і вчителя на ім’я;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
  • взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
  • поводитися на уроці згідно з правилами;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Показовий урок з української мови

  08.02.2023р. у закладі для найменших здобувачів освіти учителями Козіцькою М.П., Коновал А. М., Ромась Л.В., Подолужною С.В., Гольштейн Л.О. було проведено навчальний день на тему: "Де живуть книжки?". Упродовж тижня першокласники та першокласниці дізнаються багато цікавої інформації про улюблені книги та про те, що за допомогою них можна розширити кругозір, опанувати цікаві факти про те, що таке добро, а що таке зло, про навколишній світ. Діти усвідомили багато цікавої інформації із запропонованої теми. Дізналися, де можна придбати книги або ж взяти на певний час, як ставитися до джерела знань. Протягом дня діти поповнили свій лексичний запас новими словами: книгозбірня, бібліотека, книгарня, бібліотекар та іншими. Захищаючи проєкти, "помандрували" міськими вулицями та зупинилися на тих, де є книжкові крамниці та бібліотеки. Протягом наступних занять поповнили знання про те, де є найбільші книгозбірні Вінниччини, України та світу. Виміряли довжину та ширину на...

Тиждень 25

 ТЕМА ТИЖНЯ «ВЕСНА»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як приходить весна? ● Як прокидаються рослини? ● Як пташки знаходять дорогу додому? Завдання двадцять п’ятого тижня: 1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками. 4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: ● деякі ознаки весни; ● назви весняних місяців; ● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни; ● правила безпечної поведінки в природі та вмітимуть: ● розпізнавати зміни в живій та неживій природі; ● визначати т...

Тиждень 5

ТЕМА ТИЖНЯ «ОСІНЬ»  Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як впізнати осінь? Як живуть рослини восени? Як живуть тварини восени? Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? Завдання п’ятого тижня: Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени. Ознайомити з мистецькими творами про осінь. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати п’ятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: основні ознаки осені; назви осінніх місяців; зміни, які відбуваються в природі восени; правила безпечної поведінки у природі та вмітимуть: розпізнавати зміни в жив...